Hogyan tudok rendelni?
A weboldalon található, készleten lévő termékeink közül „kosárba” való helyezéssel indul a megrendelésed. Ezután folytathatod a vásárlást, vagy amennyiben a vásárlást befejeznéd, úgy válaszd a fizetés opciót.
Amennyiben előzetesen regisztráltál már nálunk, elegendő bejelentkezned a rendelés leadásához. A vásárláshoz regisztráció nem szükséges. A rendelés teljesítéséhez csak a legszükségesebb információkra van szükségünk, melyek elengedhetetlenek a termék kiszállításához (pld. név, cím, telefonszám). Természetesen ezeket az adatokat bizalmasan kezeljük.
Mit jelent, hogy „Figyelmeztetés! Utolsó darabok az áruházban!” ?
Utolsó darabos termékeinkből az üzlethálózatunkban aktuálisan már csak egy-két darab érhető el. Amennyiben ilyen modellt választanál, érdemes a megrendelést mihamarabb megtenni, mivel az adott karóra, vagy ékszer későbbi elérhetőségét nem tudjuk garantálni; különösen akkor, ha akciós áron szereplő termékről van szó. Bővebb információért keresd Ügyfélszolgálatunkat.
Karóra Outlet Ügyfélszolgálat: +36 20 4242 550, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Ha egy termék státusza „Előrendelhető”, akkor miért van az oldalon, ha meg sem lehet rendelni?
Sok esetben a készlethiányos termékeink egy része aktuálisan nem elérhető, azonban előfordulhat, hogy még meg tudjuk rendelni a forgalmazónál és így még elérhető lesz a későbbiekben, ezért nem távolítjuk el az adott típust a weboldalról. Amennyiben ilyen jelzéssel ellátott terméket szeretnél megrendelni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
Karóra Outlet Ügyfélszolgálat: +36 20 4242 550, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Honnan tudom, hogy biztosan sikeres volt-e a rendelés leadásom?
A vásárlás leadása után perceken belül egy automata emailben jelezzük, hogy sikeresen fogadtuk a megrendelésedet.
Ez az email az alábbi információkat tartalmazza a rendeléssel kapcsolatban: a megrendelt termék(ek) cikkszáma, neve, a bruttó fogyasztói ára; esetleges egyéb költségek; a fizetés és a szállítás módja; postázási és számlázási cím; és vásárlói üzenet.
Amennyiben az általad megrendelt termékkel kapcsolatban nem érkezett, vagy többször érkezett automata visszaigazolás, kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
Karóra Outlet Ügyfélszolgálat: +36 20 4242 550, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Mi a kiszállítás menete?
A beérkezett megrendelést követően, rövid időn belül emailben küldjük a pontos szállítási információkat. A termék a futárszolgálat részére való átadása után, várhatóan 24-48 órán belül kerül kiszállításra, a kért szállítási címre.
Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelésem?
Természetesen igen. A Karóra Outlet országszerte 13 üzletben nyújt lehetőséget online rendelés személyes átvételére, mely előzetes egyeztetés alapján történik, igazodva vásárlóink igényeihez.
Üzleteink elérhetőségét és nyitva tartását itt találod.
Lehetséges-e más címre kérnem a megrendelésem kiszállítását, mint a lakcímem?
Természetesen igen. A rendelés leadásakor a szállítási cím mezőben add meg azt a pontos címet, ahova a megrendelés kiszállítását kéred.
Kell-e fizetnem szállítási díjat?
Amennyiben bruttó 20.000 forint felett vásárolsz weboldalunkon, a kiszállítás költségét a Karóra Outlet átvállalja.
Ha a megrendelés összege nem éri el a bruttó 20.000 forintot, a házhozszállítás díja szállítási módtól függően akár 990 Ft.
Üzletben történő személyes átvétel esetén, értéktől függetlenül, nem számítunk fel szállítási díjat.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Weboldalunkon történő megrendelését lehetőséged van fizetni bankkártyával vagy átutalással előre, illetve a házhozszállításkor a futárszolgálatnak utánvétellel.
Amennyiben a terméket üzletben szeretnéd átvenni, úgy szintén van lehetőséged előre fizetni bankkártyával; vagy az üzletben készpénzzel, bankkártyával is.
Van-e lehetőség a termék cseréjére?
Ha rosszul sikerült a választás, nem kell aggódnod, hiszen tudunk segíteni a termék levásárlását illetően. Ilyen esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy megbeszéljük a részleteket.
Karóra Outlet Ügyfélszolgálat: +36 20 4242 550, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Van-e lehetőség a megrendelés visszamondására?
Ha nem megfelelő terméket választottál, vagy meggondoltad magad a vásárlást illetően, a termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül élhetsz elállási jogoddal. A 14 napos határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele. Ilyen esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy megbeszéljük a részleteket.
Karóra Outlet Ügyfélszolgálat: +36 20 4242 550, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Mi történik, ha rendeléskor a terméket kedvezményes áron helyeztem a kosaramba, de utána már teljes áron látom a weboldalon?
Természetesen, a rendelés leadásakor feltüntetett ár számít, amivel a termék kosárba helyezésre került. Tehát ha például kupon-napok keretében adtál le rendelést, a kedvezménnyel csökkentett árat kell fizetned; függetlenül attól, hogy mondjuk a kiszállítás napján a termék már teljes áras.
Mi történik, ha nagyon alacsony áron láttam meg egy terméket, amit a kosaramba is helyeztem, mégis törölni akarják a rendelésem?
Sajnos előfordulhat, hogy tévesen hibás árral kerül fel egy termék a weboldalunkra, amelyet igyekszünk kiszűrni. Azonban, mivel több ezer terméket tartalmaz a weboldal, illetve a frissítések is okozhatnak olyan problémát, amikor irreális áron, például 1 forintért láthatsz egy terméket.
Amennyiben ilyen értékben rendeltél meg egy terméket és a megrendelés törlésre került, kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
Karóra Outlet Ügyfélszolgálat: +36 20 4242 550, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Van-e garancia az általam megrendelt termékre?
Természetesen minden termékünket garanciával szállítjuk. Karórák esetében 1 vagy 2 év a kötelező garancia, ékszereink esetén 6 illetve 12 hónap garanciát nyújtunk. Bővebb információért keresd Ügyfélszolgálatunkat.
Karóra Outlet Ügyfélszolgálat: +36 20 4242 550, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.